Oldalak

2014. augusztus 7., csütörtök

08.07 Újra úton

A másfél napos szünet után ma ismét útra keltünk. És egy nagyon jó kis nap sikeredett.

Nem kellett kapkodnunk. Eredetileg a mai pihenő napnak készült, ami az elmúlt másfél nap miatt átalakult bemelegítő nappá. Ehhez tökéletes volt az idő: 22 fok körül, nap sehol. A nyaralók biztos nem örültek neki,  de a gyalogláshoz ideális. Szinte pihenés nélkül mentünk végig, az elején és a végén egy-egy hosszabb megállással: Zirccen a reggeli miatt, míg Bakonybélben még a szállás elfoglalása előtt megnéztük a monostor kertjét, és megkóstoltuk a likőr specialitásukat. Aki erre jár, annak csak ajánlani tudom!
A kezem javulgat, már tudok fogni is vele. Persze a szorítás még arrébb van. A doki javaslatára napközben egy cérnakesztyűt húztam rá, valamennyire védendő a piszoktól. Fel is kötöttem, hogy nehogy még jobban bedagadjon. Nagyon jól nézhettem ki :-).  Egyébként tegnap este valami fagyasztott zöldségkeverékkel jegeltük, mert ez csak 180 Ft volt a helyi boltban. Ma szereztem rá jeget a szálláson.
Ahogy a tévében láttuk, elég durva néhol az időjárás, tekintélyes mennyiségű eső hullik. Én eddig azért nem írtam ilyesmiről, mert nem kellett. Az első napi menekülésünk olyan jól sikerült, hogy azóta max. a zsákvedő huzatot tettük fel,  a békesség kedvéért. De hangsúlyozom, ez a ma esti állapot, holnap bármi lehet.
(Bakonybél; 7 óra;18 km)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése